Varför är det såhär?

Jag älskar dej mitt hjärta ! kommer alltid att göra det <3    
Men hur enkelt är det att älska en person när man inte blir älskad tillbaka ?  Känner bara smärta inom mig, och massa ilska som jag inte får ut på något sett! Älskar dej , tveka aldrig på det !
Men jag vet att du tvekar dig och mig.
 Hur ska allt bli?
Varför sårar du mig så? Ovh varför ger du mig falska förhoppningar ? Jag förstår det inte ?
 Ena stunder pratar du om våra minnen och vad vi har gått igen och den andra stunden är du osäker på oss ?
Varför??
 Du säger att du inte vet hur du känner... Sen vill du vara vän med mig , men du vill ändå inte göra slut?
 Varför utsätter du mig för det här?
Jag trodde jag kände dej utan och innan , men jag trodde fel.
Du säger att du inte kan se mig med andra killar , Varför?

jag vet iallafall en sak säkert och det är att jag älskar dig Joel Gustav Lindberg Larsson <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0