Födelsedags Barnet Natalie :D

Grattis , grattis och åter grattis babe <3  Våran underbara Natalie Granath fyller 16 år idag . Tänk att jag har varit bästis med henne i 10 år, underbart!  Kanske åker och hälsar på henne idag :)

Stannade hemma idag också, känner att skolan är så jobbig just nu, har liksom ingen ork att anstränga mig.
Så nu blir det bara att plugga hela dagen hemma istället, men nästan hellre det en att gå upp tidigt och lära åka 4 mil. Alla gävlabor har ju föfan sovmorgon varje morgon!! De kan ju sova till åtta jämt. å vi åker till gävle halv åtta !
 Tur att vi iaf har Lis som skjusar oss får man sova lite längre.

Jag funderar över om jag ska börja med att skriva mín n o v e l l ? Har lite tomt på idéer bara.. När man väl ska skriva något så är fantasin som bortblåst ! Alltså det är en skoluppgift, jag gör det inte för skoj skull! 
Vad ska den röda tråden vara i novellen ? Kärlek ? olycklig kärlek? , jadu vet inte jag ? Har så svårt för det här.


Kommentarer
Postat av: Natalie

tack älskling, du är guld värd <33

2008-12-02 @ 22:06:39
Postat av: Natalie

tack älskling, du är guld värd <33

2008-12-02 @ 22:08:08
Postat av: Natalie

tack älskling, du är guld värd <33

2008-12-02 @ 22:09:05
URL: http://filmkvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0