Onsdag

Idag har det varit slappt i skolan film m.m.     
Jag Natta och Jenka var på stan och kika, jag köpte present till Joel och present till Natta. Nu har jag bara kvar att köpa julklapp åt Joel,mamma,pappa och gabriel, pengarna försvinner fort. Vi käka på wokiwoki , det var underbart gott, wokad kyckling med grönsaker. Sen kollade Natalie på jeans åt henne själv också. Hon hittade inte de hon vela ha så hon åkte till valbo istället för där fanns dem, ett par miss sexty jeans, jätte fina ;)

Nu har jag gett mig in på något dumt faktiskt , jag ska sy en kjol tills på fredag ! Det kommer gå åt helvete tror jag.. Vi får se vad de blir, har ju sytt mycket i jeans men inge kjolar...

I morgon väntar världens längsta dag i skolan! JAG VILL INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0