Slapp dag

I morse när jag vakna kände jag verkligen att jag inte orkade med någonting, så de blev att jag stängde av mobilen och somna om ;)  hade världens mensvärk också.. TUR att alvedon finns!TACK!
Så dagen har varit skön och mysig, mamma kom hem på morgonen och hade skit små tuttar :O blev så jävla chockad fast jag viste att hon att hon hade opererat sig..från G kupa till C kupa, de ni ;)  Mamma är nöjd iallafall och hon kan andas lättare och de första hon sa var att hon kände att hon kunde flyga ;P p.g.a att det blev så lätt.

Var till ica en sväng och köpte tidning och less fat chips (hahahha) de är skit goda..
Har också städat rummet och gjort lite julfint! SNART är de jul:D 8 dagar kvar. Och snart fyller min älskling 20 år :) på torsdag !! <3 Jag Älskar dej Joel <3 Snart 2.5 år tillsammans:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0