Bio kväll!

Jag fick inte mitt brev igår och inte Natta heller ? :( jag undrar varför ?
 Kan kanske bero på att vi i hedesunda alltid får allt så hemskt sent , när det gäller allt!. 
Haha, men de löste sig endå, vi gick in på GD på nätet och checka,
OCH VI KOM IN! :D Både Natta,Jenka & jag ! Så glad! Hoppas bara vi kommer i samma klass ..

Jaja, efter vi hade sett det bestämde vi oss att åka in till Gävle och gå på bio :)
Det blev Sex and the city, den var mycket bra , kan rekomendera den . Fast Natta och jag ALDRIG har sett något av serien;) .

Efter filmen kom min käraste Joel och hämta oss...Först åkte vi till Max för Joel var hungrig,sen hem till Hedesunda.

en mycket trevlig Natalie och Olivia dag!
pp
på gungor   yeeeah    mitt hjärta:)   jag är detta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0