Idol Fredag

Extremt roligt igår på Idol, det var ett sånt jävla drag där inne ! Alla var fruktansvärt bra också..De är stjärnor allihopa !
Synd att Lars åkte ut, började gilla han :/ 
Alice var snyggast som vanligt också :) !
Men jag har verkligen lust att slå ner Katrin nästa gång jag ser henne ( eftersnack ) , seriöst kommer jag göra det ! Vilken jävla idiot.

Idag har jag varit på stan med Lunkan , vi gick på café och möös! Det var jätte trevligt, var så länge sen vi umgicks, MÅSTE göras om..
Köpte föresten ett nytt svart nagellack p.g.a att mitt andra har försvunnit i tomma intet !

Nu kommer snart älsklings Joel hit :) vi ska köpa godis och kolla film och mysa ! . <3<3









Kommentarer
Postat av: Frida

Katrin är ju grym ;)

2008-11-09 @ 11:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0