Onsdag

Min morgon började med massor med mys med älsklingen innan han åkte till jobbet :)
Sen somna jag om i en timme tills min klocka ringde och det kändes verkligen bara som en minut bara, jag var helt död. USCH!
Nu sitter jag i cafet alldeles själv för alla andra är och äter och jag orkar inte gå ut i kylan och gå en låång bit för skinkost, nejnej ALDRIG för äcklig skinkost. Då står jag hellre över maten. Äter endå mycket när jag kommer hem  !  
    Jag känner mig så jävla otränad och lat nu för tiden ! Det är sjukt hur jävla lat jag är, jag tränar aldrig och bara äter massa onyttigt.. MÅSTE bli ändring på det! 

På fredag ska jag, Filip, mamma och Ingrid ner till sthlm och heja på Alice :)  Det kommer bli lika roligt som vanligt! Men blir otroligt spännande med vem som åker ut ?  Vill inte att Alice ska åka åt såklart! Men vill inte heller att Johan eller Robin.B ska åka ? :( Vem ska det bli??  Kevin är ju etablerad redan och har varit med i melodifestivalen på Malta 4 gånger och är känd där, så jag tycker inte att han passar in i tävlingen då. Någon som har varit med i melodifestivalen 4 gånger i Sverige hade aldrig fått varit med.. Det är fusk, enligt mig då..


Idag blir det plugga med Jenka , massor!! Spanska och engelska..

Hejdå


Kommentarer
Postat av: inguus!:D

haha, tkr också kevin ska ut... elr, ah, de är ju orättvist eftersom han typ redan är en massa känd i malta å shit, medans dom andra som är med inte va kända alls innan idol :p

2008-11-20 @ 15:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0