Onsdag

Hej mina bloggläsare !   
Idag tog Jenka och jag nie bussen in till skolan                                                                                                                                                                                               
Men fyfan va kallt det är ute nuförtiden !  Vill ha 30 grader och sommar...
Så man slipper alla vinterkläder och jackor!! Plus att det blir ju endå inge snö i hedesunda/gävle så det känns bara onödigt att det ska bli vinter.    Ne antingen får det komma rejält mkt snö eller får det bli sommar ! antingen eller !

Jag blir så himlans arg kan jag säga! När man har sett fram emot en grej så länge och så blir det bara skit av det!   Det är så typiskt att det ska krångla för mig.

Tror jag ska ner på stan idag och kolla lite kläder?  Mina rabatter går ut på lördag så de är bara att shoppa på.

Sthlm och Idol på fredag igen då :D Duett och soul tema , vi får se hur det går ! :)  Glöm inte att rösta på Alice om ni vill ha henne kvar i tävlingen :)
Heja Alice , du är bäst ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0