Sjuk Onsdag

Trodde att jag skulle vara helt frisk idag , men det var jag inte kände jag när ja vaknade.. Så de var bara att gå å lägga sig och sova igen. Skönt att få sova ut, men drygt med förkylningen och att jag missar så mycket i skolan.. Får ta igen det hemma, tyvärr.  Natalie var också hemma idag ,hon börjar också bli sjuk , så vi har suttit och prata i telefonen hela morgonen , myspys tycker jag!     Jag prövade Natta hur hon skulle reagera i olika frågor som kanske kan komma i framtiden ;)  Bara hon som fattar antar jag!  

Joel hyrde fyra filmer igår , så kollade vi på en igår ->motorsågsmassakern , Joel hade sätt den sjuttioelvagånger medans jag inte har sätt den en gång. Den var vidrig och hemsk. ! Tänk att den är sann också :O fy fan !   men men , jag älskar skräckisar.

Gaaaah va jag älskar mat :D ->



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0