Sjuk Tisdag

Hemma idag igen då jag känner i allafall mig lite bättre en hur jag var igår.
Just nu sitter jag och håller på med ett svenska arbete Antikens Litteratur , har ungifär kommit halvvägs ,
det ska bli 4 datorskriva sidor, så det är rätt mkt, tycker jag iaf!!
Pratade just med Natta på telefon .. Saknar henne och Jenka. Mina två systrar <3

Längtar jätte mkt till helgen också, på fredagen ska vi till sthlm igen och heja på kusinvitamin i Idol ! Hon hängde löst i fredags :O Hur kan det vara sant? Hon är ju bland de bäst i hela Idol !  
Rösta på henne på fredag, så Alice får sin dröm uppfylld!
På lördagen ska jag umgås med Lunkan :) Sååå längesen jag träffa dig gullet <3<3

Jag längtar också till nästa år då Natta ska söka till Idol.. Kommer bli såå roligt ! 
Hon kommer också att vinna hela skiten :) 
Hedesunda har verkligen många talanger
Nils från Hedesunda var ju med i lilla melodifestivalen för några veckor sen.. hehe.
Och Josefin N. är ju modell    :)


Men nu ska jag fortsätta med mitt svenska arbete !!!



Kommentarer
Postat av: Amanda

du har blivit utmanad i min blogg!

2008-11-04 @ 17:45:17
URL: http://troosan.blogg.se/
Postat av: Natta

Gullet :) men vi ses ju imorgon <33

2008-11-04 @ 18:28:44
URL: http://filmkvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0