Tisdag

Snart kommer bilder sedan fredagen ! Mitt internet funkar inte så bra hemma, så jag kommer inte in på msn så Ingrid kan skicka bilderna. Träffade föresten Kenza i fredags , hon är så jävla snygg ju :) Snart kommer bilder!

Hur ska jag göra på fredag nu då? Idol eller klassfest?  Så jävla typiskt att allt kör ihop sig för mig, det gör de ju jämt.  
Idol eller klassfest??  Ja du ?                       Fucking typiskt att klassfesten blev på en fredag..Vi röstade inte ens om det i klassen ! Det bara blev bestämt av vissa.

På lördag blir det bio me Natalie och Jennifer , vi ska se Twilight. Going to be nice ;)

Igår tränade jag föresten första gången på min nya träningsmaskin som jag fick av Joel , haha :)

Skoter ikväll med Joel :)  <3<3

heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0