Torsdagskväll

Sitter här med min lilla laptop som är underbar! älskar den. Förutom när den jävlas med mig bara.. Fick den fören vecka sen kanske av min far :D Tack pappa!

Ska snart börja med mitt natur arbete och det är sjukt mkt. Natalie ,Jenka och jag var på ica idag för att kolla på alla ekologiska varor som fanns där och jämföra med ordienarie varor.. tråkigt låter de , ja vet ! de är de också..

Jag vill ha pengar , mkt pengar  NU .. så jävla pank som man någonsin kan bli!! Längtar verkligen tills jag får jobba:D

Lady gaga - Money Honey
Lady gaga - Paper Gangster
Lady gaga - Starstruck
Lady gaga - The fame                                     -
Älskar Lady gaga, om ni ännu inte har lyssnat på de här låtarna -> gör det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0