Fredag

God morgon mina fina läsare     Trodde att mamma skulle väcka mig i morse och mamma trodde tyvärr att jag hade alarm på, så det slutade med att jag sov över. 
Men har bara två lektioner idag, plus att jag hade missat första lektionen om jag hade tagit nie bussen, så de blev att jag stannade hemma i stället.

Igår så tränade jag , de kändes så jävla bra. Jag har tänkt att jag ska ta en jogging tur i dag med, men vi får se.
Känslan när man har tränat är så jävla underbar !

Älsklingen sov över hos mig inatt ! Myspys, jag älskar dej <3 .

Vi drar väl till Sthlm vid fyra på eftermiddagen någon gång , är så otroligt nervös !  
Joel fick biljett till sist, pga att min lille bror Gabriel ångrade sig och vela inte följa med.. Men det känns som att jag har gjort att Gabriel inte vill följa med, ååh va ångest jag får! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

din lillebrorsa e söt (;

2008-10-12 @ 21:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0