Helgen i ord

Hej alla : )
Min helg har varit hemskt skön, har inte gjort speciellt mycket.. Slapp !
Fredagen var Joel och jag bjudna till Margit och Sören på mat och kolla på Idol.. Det var jätte mysigt förutom att ljudet på tvn hos dem är jätte dåligt . Så Joel och jag gaasa på med bilen under en paus i Idol hem till Joel, men myyycket bättre ljud som tur var!
    Blev en massa mys den kvällen<3 Vist då Älsklingen? Jag Älskar Dig Av Hela Mitt Hjärta <3

Lördagen var de bara hemma och kollade på tv och dega. Det var skönt , men blev himlans rastlös!
 Så Joel fråga mej om vi skulle gå på bio, så vi stack in till stan, men tyvärr fanns det ingen bio som passa BÅDE Joel och mig..Då gick vi och hälsade på Carina och Lasse och blev bjudna på massa fika :D sååklart ;D ! 
    Vi var ensam hemma hos Joel så det blev en pusskalas-myskalas-filmkalas - kväll <3         Harry Potter såklart: )

Söndagen så vaknade jag upp med sötisen vid min sida, alltid lika mysigt ! Jag gick ut på en promenad till kyrkogården själv..Plocka bort lite löv och så på Farfars grav... Älskar dej farfar<3
   Sen nu på kvällen ringde Alice och sa att vi skulle skynda oss att beställa biljetter till fredagsfinalen nu på fredag. Det var en possetiv överraskning:)


Alltid lika go och snäll har du alltid varit Anna Svensson , så jävla skit att livet är som det är! Att det tar slut på en så kort sekund. Vi älskar dig <3 Hoppas du får träffa Olle och syskonen nu ! <3
R.I.P Anna Svensson :'(:'(

Anna<3 Och kusin-Inkan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0