Lördag

Idag är det lördag och jag har nyss kommit hem från stan ,
har varit och kollat när Natta sjöng, hon var soolklart bäst !:) IDOL NÄSTA!!!!
Sen kollade jag efter en pälsjacka också, jag hittade en på Cubus, men visste inte om ja vela ha den eller inte, så på måndag blir det antagligen uppsala med pappsen, då ska jag kolla om jag hittar något.

Det blev tyvärr inget idol för mig och Joel igår :/ blev en massa krångel bara. Så han och jag åkte till stan och köpte kinamat och tog hem. Det som var så hemskt var att vi åkte in på fel väg, Joel höll på med något annat precis när det kom en väg till Stockholm och en till Sundsvall , vi skulle ha tagit sthlm vägen men det blev fel så vi åkte in på Sundsvalls vägen och kunde inte vända förens om 3 mil :O
 Så vi kom precis hem så vi hann se idol ! Som tur var!

Alla var jätte duktiga igår på idol, men Alice ägde ALLA som vanligt:)

Har lov nu i veckan , hääärligt ! Jag undrar jag vem som är så aviis på mig, jo Joel :))

Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0