Lördag

Igår var jag på idol igen , så underbart roligt ! Natalie var med igår också  :)   
- Alice , du var så sjukt bra igår ! Alla älskar dig ! Du är bäst.

Johan är bara för go måste jag ju säga, så otroligt sööt är han!
Men tjejerna är som besatta av honom , de är som nå jävla galningar, snart lär han väl få en skyddsvakt! 
Tjejerna bara skriker och skriker, tycker verkligen synd om han ibland.. Men han verkar iallafall gilla det .
Direkt när Johan öppna dörren: SKRIIK! -> han stängde dörren , tystnad. Han öppna dörren: SKRIIK ! Så höll han på ett tag och jag såg att han var mkt road av det XD ,haha.

Idag ska jag och Joel vara barnvakt åt Elias :) trevlans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0