Snodde frågor från Frida..

För att jag inte har något annat för mig :)


Humör: känner mig väldigt uttråkad
Kläder: mjukisar & linne
Nagellack: inget just nu, men tänkte färga svarta, om jag hittar lacket
Irritationsmoment: pengar , är pank
Tankar:  funderar om ja ska ringa Natta och Jenka

FÖRSTA:
Bästisen:  Natalie Granath <3
Percingen: öronen
Riktiga kärleken: David
Bilen: det kommer blir en beatle

SENASTE:
Samtalet:
Joel
Bilturen: igår kväll
Kramen: Joel
Tv-programmet: Top model 
Sms:et: Joel
Maten: rosat bröd

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär i en kompis: 
hmm,jaa . (alltså killkompis)
Brutit mot lagen: japps
Blivit arresterad:  neje!
Nakenbadat:  yees
Varit med på tv:  Ja , de ni ;)

VEM:
Pratade du med senast:
Far
Saknar du: Joel , Natalie och Jennifer (saknar de jämt när ja inte är med dem)
Gick du på bio med: Joel , Jennifer och Natalie
Ringde du senast: don´t remember
Ska du träffa imorgon:  Vet inte en ! antagligen träffar jag familjen och Joel

SAKER:
Du gjorde igår kväll: Bio
Du kan höra just nu: datan
Du inte kan leva utan: alla nära
Vad gör du när du är uttråkad:  gör det jag gör nu,

Kommentarer
Postat av: Natta

Gullis<3

2008-10-28 @ 23:12:46
URL: http://filmkvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0