Spytt

Idag har mamma och jag varit i skolan och haft samtal med min lärare, det gick jätte bra
Känns så skönt att ha någoting att sattsa på. Joel har varit till mkt hjälp för mig med skolan, han peppar mig och det känns så bra . Tack Joel, min älskling <3

I natt mådde jag verkligen inge bra, spydde som fan! Usch ! Är fortfarande dålig så jag åkte med mamma hem efter mötet.

Nu ska jag få en lap top , äntligen! Våran dator hemma funkar inte så jag har inte kunnat uppdatera bloggen så bra, men nu ska det bli annat. (Sitter just nu hos Margit) .

träna idag.

Bilder kommer..

Jag älskar dig Joel Larsson , du och jag :)


Kommentarer
Postat av: Natta

Men vännen har du magsjukan?:(<3

2008-10-08 @ 13:32:45
URL: http://filmkvall.blogg.se/
Postat av: jennifer

men du ska väl inte träna om du är sjuk? :O

2008-10-08 @ 15:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0