Torsdag och panik!

Idag har det verkligen varit en panik dag för mig! Stressad så inihelvete ! 
Jag skulle ha lekt med Åsa idag men hann tyvärr inte p.g.a den jäävla maskeraden, hade ju inte alls kommit på något att vara och hade inge kläder eller något ! Och idag var ju sista dag att köpa några för i morgon är det Begravning:( För Anna <3 RIP .
Så jag hade aldrig kunnat imorgon!

Jenka ringde mig vid två tiden och sa att hon var påväg till stan för att träffa lite folk. Mamma skulle jobba i stan idag, så jag åkte med henne in och träffade Jenka..
Vi gick runt och runt på stan och jag kom inte alls på vad jag velade vara ? 
Sen fika vi lite på café , varm choklad med marsmallows + morotskaka och Jenka tog en chai latte och daim tårta ..

Sen blev bara så jag köpte något i desperat behov.. Så vi får se hur det blir med allt i morgon!

Så imorgon ser mig dag väldigt ihop tryckt ut, för begravning vid elva och mat å sånt och ska till Rebecka vid fem... Det kommer nog funka endå !







Kusin Filip och Bror Gabriel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0