Lördag-> Jeans tajts & Joel

I går åkte jag in till Valbo med mamma Victoria, moster Magda och kusin Ingrid.
Meningen var att jag skulle köpa jeans tajts på Gina Tricot, men det var slutsållt både på Gina i Valbo och Gina i Gävle, så min dag var inte så bra p.g.a det.
I veckan skulle dom få in mera, så Jennifer och jag ska ner på stan i morgon och checka:)

Igår, senare på kvällen, så skjusa Joel och jag in Gustav och Berit till stationen för de skulle me tåget till norrland.
Vi åkte och hälsa på Carina(Joels mamma) och Lasse. Det blev fika och skratt som vanligt:)
   Sen åkte vi och hyrde film på Hemmakväll, Blind Date. Inget jag direkt rekomenderar.. Vi hade iaf myyspys <3

Idag är det Söndag och ska snart och på promenad med Jenkis :) Planering, Planering..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0