Redovisningar

Idag i skolan har vi haft redovisningar, vi drog lott och som tur så fick jag redovisa i morgon istället, skönt, så kan jag förbereda mig lite bättre!  Natta skulle också redovisa imorgon. Men Jenka fick göra det idag, Du är så duktig vännen :) Gick jätte bra det där! Jenka hade om Övergödning(stava) mkt intressant ämne faktiskt.. Har iallafall fått en tankeställare... 
  Ja du imorgon gäller det då(redovisningen) . Känner mig nervös över det, är rädd för att jag ska stamma eller något :O usch!  Men men , that´s it ! Alla gör ju det, så varför ska jag tro att jag är så speciell och att alla ska bry sig om jag blir röd i ansikte eller stammar?      Den där tanken försöker jag ha i mitt huvud ..

Nu föresten när jag satt här vi datan och kollade på bilder och så , så kom jag på en riktigt smart grej...Natalie , ni vet min bästa kompis, har värsta modell drag , alltså hon skulle kunna bli modell. Kolla hennes blogg så får ni se Filmkvall.blogg.se                                   -  Sen kan ni ju säga vad ni tycker:)


Ne nu ni ska jag dra på Step up med Jenkisen och Rebsen , tränaaaa :D

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Natta

din gopulla<3 men fattar inte vad du fått det ifrån ^^,

2008-09-18 @ 20:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0