..

Hej söta läsare, sorry för så himlans dålig uppdatering! Men tänkte berätta lite nu..
Sist jag skrev vad jag hade för mig var i tisdags förra veckan tror jag? Så nu kommer allt på en gång :P

Onsdagen var lite knepig på morgonkvisten. Senare på dagen träffade jag Joel uppe vid Hedesunda skola, vi gick in på biblioteket och kollade typ alla album med tidningsutklipp, hehe det var intressant, kollade på när vi fyllde 1 år osv. Sen träffade vi brorsan och hans söta tjej ute på gården :) 

Torsdagen började med att Joel ocj jag hade hård träning på Färnbos gym, vi åkte dit till tolv tror jag.. Sen drog vi till solariumet och solade. Sen skulle Joel till Valbo för han skulle köpa present till Carina och jag köpte present till Ingus :) Senare på kvällen var vi med Mats och Ingus, drog till Gävle. Trevligt!

Fredagen gjorde jag absolut ingenting, satt hemma hela kvällen. Så på kvällen kom försesten Ewe och Rickard, det var mysigt. Far och Rickard drack tsm :)

lördags morgon åkte jag till Joel, vi åkte flakan, men efter bara 2 km kanske la den av, så det blev långpromenad hem till Joel och bytta ut flakan mot kinesmoppe. Åkte runt lite.
Sen åkte jag hem till Åsagåsa, vi satt och stekte på altan , faaan va varmt det var kan jag säga! :O Vi drog sedan till pizzan med Mamsi, och käka där då. Sen blev det lååångpromenad till Ölbo igen. Duktiga flickor! Joel kom senare på kvällen och vi kollade film , eller kolla och kolla, alla tre slocknade när vi satt på filmen, så vi sov till ett på natten. Då jag tvinga upp Joel för jag vela hem ! Så han skjusa hem mej..

Och igår var jag med Joel , kinesmoppe, hamburgare och lekte med Åsa . Sov hos Åsagåsa vi kolla fiiilm :). Så nu kom jag nästan nyss hem...


PJ , fuckface.!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0