Hmm..

Jag funderar över lite saker just nu, läste precis en blogg som jag aldrig läst förr. Jag har ofta sagt att man formar saker och ting själv genom det man gör och agerar osv. Att saker och ting inte bara är som det är utan att man själv skapar dem.  Jag menade på att livet framför sig är helt okänt , att man skapar det som händer själv, ni kanske inte fattar men de är svårt å förklara hur jag menar.

Men nu har jag en lite annorlunda inställning till det. Jag tror att allt som händer är meningen, precis allt har en mening och att saker är förbestämda(in some way). Är det meningen så är det bara det. Inget man kan göra åt. Man ska ta chanser och risker , det tycker jag. För om det är meningen så blir det så ändå, vilka vägar som än tas. 

Fast jag tycker också fortfarande som förr, men det är på två vis.

Hoppas du läser gumman.



Kommentarer
Postat av: I love you

I'm reading!

detdär tankesättet gör att pressen sjunker, det är så jävla bra. Tack <3

2009-04-06 @ 19:27:15
Postat av: Anonym

Det finns alltid val i livet och det är du som väljer, ingen annan.Antingen väljer man att se det positiva i det eller det negativa.Och det är alltid roligare att se det positiva i det som händer. Väljer man fel ibland, så ska man inte ångra sig, utan lära sig!!!

2009-04-06 @ 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0