.

oj har inte uppdatera något idag för har haft lite grejer för mig!  Pratade med Jenni (Joels syster) i kanske en halvtimme i morse i telefon, gumman finns för dej<3
Varit i Valbo med mamma och gabriel och lämna in mitt CV på hemligt .. skrev det i morse! jag är så duktig. Sen gick jag till Jenni och hälsa på på JC och snacka lite osv.. Sen gick jag och köpte presenter till Elin,Rebecka och Amanda, sötisarna har ju fyllt/fyller! Sen köpte jag ett block med 10 ämnes, väldigt bra och andvändbart.

åkte sedan hem till banken och fixade ett nytt sparkonto, så där ska jag spara mitt studiebidrag varje månad så jag inte kan använda det.. Sen har jag ju mitt vanliga konto där lönen kommer in:)

Nu sitter jag hemma hos Jenkis :)Vi har varit på promenad och nu ska vi dra till pizzan för JENKA ska äta :P inte jag!

se yaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0