godmorgon !

hade klockan på nio idag :O för Lunkan och jag hade bestämt att vi skulle dra till s-näs vid tio idag, MEEN det är ju ingen sol och kallt ute :O fyfan! Så jävla pissigt... Hoppas det är dåligt väder ikväll också då jag ska jobba..haha
    Ska nog fråga om jag kan få ta en paus i jobbet tills skolan början. Har mkt på gång känns det som, så skulle vara skönt å ta paus,
 som tuuur får ajg ändå lön i Augusti eftersom att vi får lönen som vi ahr jobbat för förra månaden, så min lön i Augusti är för vad jag har jobbat i Juli, så nu när ajg jobbar i Augusti från jag den lönen i September..

kollade på bilder på mig sen i sjuan igår tror jag de var, alltså shit va smal jag var, har gått upp som FAAN sen sjuan !!! :O Men i höst sätter jag igång med all träning!! Hur ska jag hinna med allt?
- Skolan,massa plugg
- Träning
- Jobb
- Vänner/pojkvän/familj


Blir mkt känns det som.. usch kan bara tänka hur jobbigt allt kommer bli. !


kolla håret :P äcklig minjag har ;)

nu när jag kollar ser man hur smal man var, då tyckte man att man var skit feet!  På bilden; Wille,Jenka,jag, Felix och Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0