haft mkt för mig !

Ja , jag har haft mkt för mig därför jag inte har uppdatera, haft en väldigt rolig och mysig helg, lördag hos Amandoo och söndag bååt med Joel,Mats & Åsa..
Sen måndags skolan och mys med mina klassisar och today skolan, limön, fyrhjuling och mys :D Där fattade jag mig kort hehe!
Ja ni, i morgon blir det å färga håret rött... tänk länge på det nu, men har liksom inte sagt det till någon..  Tror ni jag passar i page???
Haha Natta, jag och Jenka var hos en klinik som la in silikon i läpparna så nu är vi ankor allihopa :D fyfan alltså va snyggt det blev.. kosta bara några tusen :O  fast det blev lite ojämt på mig så på ena sidan ser det ut som jag fått en smäll xD

ajjja bilder kommer sen så får ni se resultat ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Bellsis

hahahahahahha

2009-08-25 @ 22:50:31
URL: http://isabellegustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0