hejhej :)

dagen har spenderats med Nattis och Jenkis. Såklart har vi solat * :)
Sen kom jag på att vi skulle köra lite bil också, så va tog mors bil och Jenka satt i bak och jag körde och Natta bredvid mig, det första jag gör är att backa på postlådan så den åker neri diket , och Jenka fick panik för jag körde så fort också XD Hennes ord var: - När du får körkort kommer du köra precis som Joel!!! Skitsnabbt!

Sen körde jag in på en liten grusväg som leder ut till en åker , så där satt vi och körde runt, jag lärde både Natta och jenka att köra bil :) hehe !

Rolig dag :)

Sen ikväll ska Joel och jag in och hyra filmer :D som alltid ! Joel och jag satt och prata igår om hur jävla kul vi ska få när vi flyttar ihop xD Två st barnsliga töntar i ett stort hus xD  haha



Kommentarer
Postat av: jen

haha det var natta som sa det:'D

2009-08-04 @ 19:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0