mjoo

hej vänner.
gud va länge Joel och jag sov idag, till tolv :O det är väldigt ovanligt för mig, brukar vakna åtta.. Men tror jag vaknar så tidigt är nog för Joel drar iväg till jobbet tidigt och då vaknar jag alltid till och har svårt för å somna om..Men det var skönt å sova länge idag :D

Snart kommer Natta och Joel till mig :)

Vi ska och gratta Amanda ikväll:) jäntan har ju fyllt 17 år , GRATTIS:D  Det har ju också Pontus btw, GRATTIS :D:D

Skolan börjar på måndag och det känns drygt, känner mig skoltrött redan xD kommer någ inte gå så bra, men de är ju bara 2 år för mig kvar i skolan. plus om ett halvår har ju jag körkort och det känns jätte skönt.



Kommentarer
Postat av: Vickan

jadu stumpan, då börjar de inte bra om du redan är skoltrött ;) KÄMPA PÅ ;D<3

2009-08-24 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0