mysigt

Igår blev det en jätte lång färd för Joel och mig med fyrhjulingen, åkte i skogen.. Men när Joel var påväg mot en liten stig som man INTE kunde köra fort på så skrek jag att han inte fick åka där och lära vända! Vi hade åkt på grusväg innan som man kan åka fort på. Som dom flesta kanske vet är jag väldigt rädd för björnar..så fick lite panik där. Men tur att pojken vände iaf:)

Fast det är så lungt och fint i skogen så har jag ändå panik hela tiden när jag är där, så grymt jobbigt. Vet inte varför jag har fått en sån skräck för björnar?
Fast det går iaf lättare när ajg åker med fyrhjulingen om man jämför när jag har ridit i skogen, DÅ är jag verkligen skit rädd och har på känn hela tiden att det ska komma en björn.. usch..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0