snodde frågor från Amandoo .E


utseende:

1. vilken ögonfärg har du: blågrön

2. hur lång är du: 167 cm

3. vilken hårfärg har du: just nu är jag blondin

4. långt eller kort hår: halvlångt.

5. piercingar i anisktet: ja, näsan

6. vilken ögon färg skulle du vilja ha : mörkbruna

7. hur lång skulle du vilja vara: över 170 iaf :)

8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Skulle vilja vara äkta blondin

9. vill du ha kort eller långt hår: Långt.

10. skulle du vilja ha piercingar: ne räcker med de som jag har.



senaste du:
11. åt mat: för några timmar sen

12. drack: multi

13. sms av och vad de stod: Joel, Går fort älsklingen min:) har åkt iaf nu ju:(

14. du skrev sms till och vad du skrev: Joel

15. sa: -

16. kramade: Joel

17. kysste: Joel

19. du spydde: hahahah

20. hade sex & med vem: Joel,


kärlek:
21. är du singel: Neeej

22. ditt förra förhållande va med: Joel

23. ditt längsta förhållande: Joel, på fredag 3 år

24. med vem då: Joel

25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: hmm.. haha Filip Lathinen tror jag

26. är du oskuld: nej

27. gillar du någon just nu: jaa min älskling :)

28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 2 el 3

29. vill du vara singel: Nej

30. vill du gifta dig i framtiden? Nepp

31. vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Gustav Joel Lindberg Larsson



vänskap:

32. den som vet mest om dig: hmm.. Natalie tror jag

33. den vän som du har kännt längst: Ingrid :) kusin!

34. har du en bästa vän?: JA

37. har du vänner som bor långt ifrån dig: njaae

38. den du har mest minnen med: Natta xD

39. bra vän du inte träffar ofta: träffar mina vänner ofta :)

40. har du förlorat en bästa vän: joo



övrigt:
41. musiksmak: Håkan Hellström,

42. sport du gillar: haha ingen..

44. har du någon gång hört att du sjunger bra: aa haha

46. har du hört att du borde bli modell: nej hah

48. vem är mest galen i din klass? Bella tror jag :D 

49. har du blåtis på någon annan killes kuk?: ?

50. vems?: fatt?



Bella på g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0