Steekdag!

Legat och sola idag faktiskt, kommer de bli sommar igen nu? Vi får hoppas. Det är Verkligen skönt ute. Samtidigt när jag låg och sola så höll min far på att grejja med hans lastbil och då kom jag på i början av skolan förra håret så Bella och jag inte kände varandra och hade en liten åsikt om lastbildchafförer.
Bella;  -  ALLA lastbils chafförer är äckliga gubbar som är peddon
Jag;  - Öh min pappa är de.. han kör cement..
Bella;  - Öh, oj , hehe..
Olivia;  - hehe......
 

Något sånt liknande.. HAHA! Bella var inte min favorit i början, hon va lite läskig! Men nu är hon min lilla pluppilupp som är hur go som helst  :) Hon har blivit en av mina närmsta vänner på kort kort tid! <3

och de är så skönt att Jenka är hemma igen, min gumma hade köpt armband till mig:) <3 fan va vi fetta igår då :P


Kommentarer
Postat av: jenka

hahah!! det kmr jag ihåg :')

nästa gång kör vi på grönsaker och frukt!! hah

2009-08-02 @ 16:15:13
Postat av: bellis

haha, klassiker!! :D "lite läskig" haha. naaw, du min med gummman! :):)<3

2009-08-02 @ 21:45:28
URL: http://isabellegustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0