hej alla

hela julhelgen har varit hur bra som helst, fått det jag önskat mig och haft mysigt osv.. det som vart lite negativt är att jag har jobbat nu lördag och söndag, men det är ändå posetivt för då har jag fått träffa alla trevliga och underbara människor på jobbet :) igår efter jobbet så åkte jag Joel och Elias fyrhjuling och satt fast rep på fyrhjulingen och åkte bob efter, SKIT ROLIGT, det måste ni prova.. haha.. åkte i flera timmar.. Sen byggde Joel och jag snögrotta med tunnel hahah, remands me of the old days, Nätti ;)...
kollat massa film och gjort mys bara.

gud vad jag nöter ut ordet "mys" .. använder det jämt :O

Aja, På nyår ska vi tjejer hem till Bella och käka middag , dricka lite och allmänt mysa.. sen vidare på fest :D WOHO. taggar redan..

Sen känner jag att ajg ahr gått up mkt i vikt under julen , så efter nyår sätts träningen igång igen. ska bli så jävla skönt att börja.. Jag Linnea och Nattis ska börja på thaiboxning, så nu får ni passa er;) Nedå, men det ska bli otroligt roligt..

och snart fyller jag 18år ;D nämligen på lördag och idag var pappa och jag och köpte mig system kamera:D nöjd som satan! .. sen då ska Lunkan och jag ut :D eller inte på lördag men sen nån dag :D visst Lunkan ? :D

Nu har ajg sammanfattat en del :D
take care





Kommentarer
Postat av: lunkan

ja, klart att vi ska ut ;) sen får vi ta med våra älsklingen ut och börja med att bowla och sedan dra ut på krogen ;) <333

2009-12-30 @ 14:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0