Hola amigas !:D

qué tal? :D

Nu är jag igång me bloggen igen, blev tydligen anmäld till blogg.se av någon.....what ever.

Helgen har varit skönt och slapp, bakat med älskling och myst med julfilmer <3 I fredags var jag ut och åt med mina små tossar, Jenkis,Nattis,Bellsis och Saris! mysigt..<3

Skolan idag har varit okej faktiskt.. men det är ju bara måndag , hela veckan framför mig :/ och ihelgen blir det jobb.

Längtar tills jag går ut skolan, då blir det jobba ett år, sen plugga vidare till jurist..åh längtar verkligen..

Nu;
ska snart dra in till stan med älskling joel och kolla på bio:) love it! <3

tjing alla glada :)

Natta är galet snygg<3

Kommentarer
Postat av: Natts

haha, i look crazy..

love you<3

2009-12-08 @ 18:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0