till dig.

Tänkte bara skriva några ord.. Som ni vet, som läser mig blogg har jag blivit lite trackaserad här, tänker inte säga vad som sagts för det spelar ingen roll men vill bara säga till personen som gör såhär.. Ja föresten, det var genom Amanda Eriksson som jag äntligen fick fram vem de var.. Förvånad undrar ni? - Nej verkligen inte..

Tecken på dålig självkänsla är när man hela tiden vill ha bekräftelse genom att trycka ner andra, ja för att känna sig bättre själv.. Problemet ligget i dig själv. Det jag mest tycker är konstigt är att du är 20 år gammal och inte har mognat för 50 öre.

Är man nöjd med sig själv och mår bra då orkar/vill inte/ har hjärta till att lägga sig i andras liv och försöka på något sett trycka ner någon annans självkänsla. Det ligger nog också mkt avundsjuka i det hela, som jag kan ta posetivt p.g.a att du avundas av mitt liv.

Jag tänker inte vara elak mot dig för jag är verkligen ingen elak människa, men tycker synd om dig ! verkligen det gör jag, några altenativ för dig är att antingen att du slutar läsa min blogg, så slipper du läsa om mitt liv. Men då istället antar jag att jag inte är ditt enda "offer" , så då istället ber jag dig att börja prata med kurator/psykolog så du kan ta tag i dig själv.
såå lilla gumman.. jag hoppas du har lärt dig något av min text Ida Lindberg.


Kommentarer
Postat av: Natta

Är man 20 år och inte skämms för att trakassera en som är två år yngre då måste man på allvar börja ta tag i sig själv, för då är det något som inte står rätt till. Man är inte lycklig/tillfredsställd med sitt eget liv helt enkelt, vilket jag tycker är sorgligt. Hoppas nu att hon tar sig en rejäl tankeställare för på riktigt tycker jag väldigt synd om henne.

2009-12-03 @ 18:28:52
Postat av: pilla

tråkigt de där, men ja tycker iaf om att läsa bloggen :D hihih

2009-12-03 @ 22:16:02
URL: http://matilda0stblom.blogg.se/
Postat av: Olivia

det är rent ut sagt pinsamt bara. Men haha okej , tack ;D

2009-12-03 @ 22:19:26
Postat av: Elin

Jag håller med er totalt.

Jag blir förvånad eller egentligen inte hade inte förväntat mig mer utav henne men jag tycker att är man så pass gammal så borde man veta bättre. När man nått åldern 20 då är det inte mer än rätt att man lärt sig att bete sig som riktigt folk, bete sig vuxet om inte annat. Det är rent ut sagt pinsamt. man behöver inte tracka ner på andra bara för att man själv inte är nöjd med sig själv, för det måste ju vara så? att hon helt enkelt avundas dig Olivia. Jag säger som natta jag hoppas hon tänker om och kanske börjar ägna sig lite mer åt sitt eget liv än andras, du hjälper inte dig själv genom att trycka ner på andra svårare än så är det inte. Jag tänker inte heller slänga ur mig fler hårda ord. Men tänka till flicka och tänk till innan.. .

2009-12-03 @ 22:22:18
Postat av: Anonym

du Olivia ! jag kan ebrätta en sak för dig att du måste ta reda på mer fakta än att anklaga mig ! ska höra av mig till dig imrogon !!!!

2009-12-04 @ 03:09:56
Postat av: Anonym

Får man lägga ut namn o ip nr så här på en blogg.? Kanske en skriftlig ursäkt till Ida. Men du kanske är 100% säker att de e hon som skrivit. Kram

2009-12-05 @ 12:17:59
Postat av: Anonym

Det är bra att det går att spåra dom som trakasserar på exempelvis bloggar.

2009-12-05 @ 14:15:50
Postat av: inguuuus

feeett käääss karlsson på taket är asså!



äcklit :D

hörde herr karlsson av sej till dej elleeeer?



PUSS

2009-12-05 @ 23:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0