God kväll sötnosar

Kom nyss hem ifrån Valbo och det var mycket trevligt där..;) 
Gud vad jag längtar till Allahjärtansdag , Yeeye! Ska blir skit roligt. Eller INTE. Jag tycker att alla skulle bojkotta den dagen på året och skippa allt "kärleksskit" , så på lördag vill jag INTE se några sms i typ som : Idag är det alla hjärtans dag  och vi ska älska varandra och skicka vidare till alla du älskar och bla bla bla annars får du inte den du älskar alls och om du gör det inser din älskade att han älskar dej i natt klockan fucking tolv ! FUCK that shit!
Så snälla snälla sötisar skicka inget sådant trams till mig, då kan det tyvärr framkalla ett mord eller ett självmord.

<-sådär tycker vi om allahjärtansdag eller hur då Jenka ?

Kommentarer
Postat av: J

precis!

2009-02-12 @ 21:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0