God kväller!

Hej sötisar!
Idag har skolan varit både rolig och tråkig. Gillar verkligen alla goa människor i klassen <3 Tack för att ni ställer upp <3 Och tack till alla mina andra vänner som alltid ställer upp ! älskar er alla! <3 Nu vet jag vilka otroligt underbara vänner jag har.

Var på Yoga en stund , men det gick hyper segt för det var en nybörjargrupp. Så jag skit i det efter 30 min. Bättre med fortsättningsgruppen:)
Sen hoppade vi över dansen för att Natta och Jenka vela , så vi satt på donken i 2 timmar och bara prata om allt och alla:) På Fredag Natta och Jenka + ligan då jäävlar:D:D:D:D






pusspch godnatt ¨på er:)

Kommentarer
Postat av: jennifer

<3

2009-02-16 @ 22:36:31
Postat av: diana

Så fin blogg du har, ska vi följa varandras via bloggkoll?? =) Kram

2009-02-16 @ 23:28:47
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0