God morgon

Gaasch va matt jag blir på mig själv! Har ju sovmorgon idag till tjugo i elva, men inte fan kunde jag sova heller utan jag vakna åtta jag, känns pissigt! När man kunde ha sovit en och en halv timme mera.
Idag kommer det bli en riktig Joel och Olivia dag :) Jag ska till han direkt efter skolan och mysa hela dagen lång, sen ska jag sova hos han i natt med :) Fast det är Yoga vid sju. 

På lördag firar jag och Joel 2.5 år<3  :) Längsta förhållandet för oss båda. <3 träffades första gången när jag var 13 år och Joel var 17 år :)  Hållde på och pratade i ett halv år, sen blev det vi sommaren 2006. Vilken jävla rolig sommar det var ;) hahah*

Nej nu ska jag gå och sminka mig och klä på mig :)

Ha en bra dag !
XOXO Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0