I will always love you whatever happends

What a daay säger jag bara, hur mycket blandade känslor som helst. Vet att Du läser min blogg och idag kändes det som att jag levde en kort stund  och var lycklig ,men sen dog jag långsamt igen när du försvann.  ILY <3

yeeeye idag har jag ätit en gnutta efter 5 dagars tid , lite pasta. Ska försöka med att börja äta lite varje dag så jag orkar med allt, man får sådan energi brist när man inte äter. Men jag håller mig till mitt godisförbud , NO MORE CANDY , NEVER. Tänker inte låta mig bli så fet som jag var, verkligen inte nå mera ! Men det känns verkligen inte som när ajg var liten och hade godis förbud i 2 år nästan 3 år för då gjorde jag det för pengarnas skull , hahah fick 1000 kr år och det tyckte jag var asa mycket ! hihih 

Har nyss varit i paradiset med Nattan ;) varmt !!

Ett tips till er med Pojk/flickvän : Ta aldrig eran älskling för givet, gör INTE det !  Skit i att bli irriterad på små saker, bara skit i dem och tänk på alla posstiva saker med er älskling istället.
Tänk om någon hade gett mig det tipset förr!:(




Kommentarer
Postat av: bella

du är verkligen inte fet!! och du ska inte sluta äta heller! :)

2009-02-19 @ 21:22:39
URL: http://isabellegustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0