Känner mig död

Hej glada människor! Kan tyvärr inte säga att jag är glad, inte det minsta!
Var på en promenad idag med Asta mig hund , det var svinkallt och jag frys benen av mig i mina jeans.. Tyvärr var det värsta promenaden i mitt liv. Så Margit kom och hämta mig och skjusa hem mig, tack mormor<3  Efter så ringde jag till Natalie och Jenka och snacka och vi bestämde oss för att jag skulle komma dit med pizza. Margit betalade pizzan och skjusa mig till Natta, tack igen :) <3  Sen när vi öppnar pizzakartongen så ser vi att pizzabagaren har glömt bort ananas, så Natta ringer och klagar och bagaren sa att han skulle baka en ny åt oss. Så vi fick den gratis :) Tack bagaren!

Nu sitter jag här med tårar i ögonen igen, men nu är det lökens fel som mamma har skurit.
Mamma har varit i Sala idag och hon hade köpt massa hudprodukter från Oliv naturell , blev glad , Tack mamsi<3 Fast hos tog en salig blandning, fuktighetskrämen var för torr hy, maskern var för fet hy , rengöringsgelen var för alla hudtyper.. fick lite av varje , men själv har jag bland hy, så det blev ju faktiskt bra en då, olika blandningar.

Dans ikväll <3 ända jag ser fram emot i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Filip

ursäkta mig;) men Asta ÄR faktiskt inte din hund, utan våran;) var bara tvungen att påpeka det.

2009-02-09 @ 17:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0