Kanske bio ikväll :)

Ja vi kanske ska gå coh se I taket lyser stjärnorna , alla säger att den är bra och jag har velat sett den länge nu. Hoppas det funkar Jenka och InGuus:)  Någon som sett filmen? :)

Innan bion blir det fläska pizza med familjen<3 älskar er!

Kan du säga ärligt , rakt ifrån hjärtat vad du känner? Du ger mig olika tecken hela tiden och det sårar mig. Jag hatar dej för det! HATAR DEJ. Men älskar dej ändå.

London Baby


Magtröjan på i vår:) Men kommer inte köra den till låga jeans ! Utan det blir ett par höga ljusa jeans shorts:) Kan föreställa mig hur snyggt det kommer bli:)

Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv; Jaa, det är den verkligen! :)

Hihi, tack desamma :)

2009-02-13 @ 18:59:59
URL: http://jossiplace.blogg.se/
Postat av: Emma

Filmen är bra, men passa dig för småfjortisar som inte kan hålla käft bara ;)

2009-02-13 @ 19:30:54
URL: http://jameshetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0