Mad as hell !

Igår när jag och Joel var påväg till stan för att träffa Mats och Åsa så kör vi den vanliga 49an vägen då möter vi en bil och både Joel och jag ser att den körde helt över på vår sida av vägen och jag blev skit rädd och pratar samtidigt med Jenka i telefonen. Joel körde ännu mera till vår sida av vägen och så bara PANG , det smällde till som fan och hela jävla backlspegeln var krossat , en dec till och vi hade krockat! Joel fick iallafalla damp och typ tvärnitar och svänger om efter bilen, för man kan ju itne köra på fel sida av vägen, eller hur? vi kunde förfan ha dött! Vi körde i allafall ikapp bilen och den hade stannat vid kessmansbo och vi gick ut för och kolla lite, Joel skulle typ ge föraren en utskällning med tyvärr var det en människa vi kände. Sen hör jag någon ropa "olivia" , då var det Elin :P som också hade suttit med i den andra bilen och hon hade trott att de körde på ett djur!
Aja det händer alltid något med Joel volvo v 70, för när vi hade parkerat i ett parkeringshus så var det någon jävel som kört in i bilen så hade dörren på förarsidan var paj, så den lära bytas. Och nu lär han byta backspegeln också.

Vi åkte till Mats och Åsa iallafall och Åsa bakade tårta till Mats eftersom att han fyller på måndag :) Grattis till Mats!
Vi åkte sen på en bil tur till max och de åt mat, tyvärr inte jag;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0