Onsdag

Idag har jag varit till frisören och gjort nyanser i håret , det blev fint , men ej så synligt det är ytters lite bara. Sen om någon månad ska jag bygga på det lite , så det blir en mera ljusbrun färg i håret. Till sommarn vill jag ha lite ljusare slingor eller typ guldiga slingor , men verkligen INTE platinablont , fulaste jag vet :O Ansiktet försvinner liksom i det vita :S

Skolan var okej, massa frågor som förväntat, men men that´s it.
 Jag älskar dej J, kommer jag alltid göra och det har jag sagt till dig och du  har sagt det till mig också förr , att du aldrig kommer att lämna mig och att du vela spendera resten av ditt liv med mig. Men det var feet lögn som jag trodde på och jag var så naiv och målade upp en bild av oss förevigt. Tyck att jag är dum, men så äre :/


Kommentarer
Postat av: Linnéa

olivia du är så himla fin, älskar bilden! :)

2009-02-12 @ 23:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0