Tisdag

Snyggon , good morgon :)

Min mage bara kurrar och kurrar, men får inte ner ett piss! Har seriöst inte ätit något på fyra dagar nu, bara druckit massa vatten. Jag som älskar mat :O Men kan inte få ner något och mitt hjärta slår snabbt och min puls är jätte hög hela tiden. Jag antar det är för att jag är stressad hela tiden. Det beror på allt jobbigt som hänt just nu. Men det blir bättre med tiden!

Idag har jag på mig mina nya jeans från cheap monday, gissa vilken storlek jag har på dem ?? :O I vanliga fall har jag runt 27-28 i midjan och 32 i längd, men på de här har jag 24 i midjan :O:O Det är byxorna , för dom är så töjbara, skulle kunna ha haft ännu mindre , men fanns inga ! Jag är verkligen INTE en 24 i verkligheten.!
Jag kommer att lägga upp en bild sedan när jag kommer hem , så ni får se :)

Fan va jag är taggad till boxingen idag:D Ska bli så jävla roligt att få ut alla agressioner(stava) !

 sommaren 07 tror jag ? :P Blondie :)


Kommentarer
Postat av: Diana

Tack för din söta kommentar! Just nu har jag utförsäljning i min manikyrstudio och har gett bloggläsarna lite extra rabatt! ;) Kika gärna in! KRAM

2009-02-17 @ 12:07:10
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man blir så glad av sånt. :D

2009-02-17 @ 19:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0