Uppe en:O

Hej alla nattugglor som läser bloggen just nu klockan 01.18 :P Haha
Jag kan verkligen inte få en blund, är pigg som en nötkärna! Det är en grym tur att jag är ledig i morgon från skolan, så jag kan få sova ut !
Snart är det lov kära människor, iallafall för mig som går i skolan.  Jag ska göra så himlans mycket kul med mina underbara vänner så det är inte sant! :)   Vad ska ni göra sötisar? 

Jag var på Valbo med Mamsi idag och shoppade ett nytt Lip Plumper för mitt gamla tog slut igår :/  För er som inte vet vad  Lip Plumper är så är det ett läppglans som gör att läpparna svullar lite så dom ser fylligare ut, men det är ytterst lite och jag använder det ändast till fest. Men det är grymt fint och ger bra effekt , det är ifrån Maybelline New York och kostar 120 kr.
Sen köpte jag en efterlängtad vit kajal som jag kan ha under ögat , det blir jätte fint på de jag har sätt haft det :) det skimmrar och man får liksom glimten i ögat;) För er som har små ögon är det jätte bra , för vitkajal förstorar ögat så de ser större ut:)





Min nya diet<- vatten
. Är sjukt besatt av vatten, dricker det hela tiden i min lilla flaska. Gillar uttrycket på flaskan " Mitt Val ".

Godnatt med er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0