Värdelöst

Jag känner mig så jävla lurad av en kärring som jobbar på Kicks!
Jag använder Lumenes puder och fondation och de är helt suveräna, de är helt perfekta till min hud. Men nu är det så att de har slutat att sälja dem för ett tag eftersom att de gör om "modellen" . Så jag har varit i behov av en fondation ett tag så då gick jag till Kicks för att få hjälp att hitta en ny. Tanten tipsade om Niveas fondation och sa att den passa min hy och bla bla bla så jag köpte den för 130 kr.  Sen när jag provar den när jag kom hem är den helt värdelös , den täcker INGET , man blir torr som fan och jag såg hysteriskt ut i den. Så nu har jag slösat 130 kr på inget. Niveas puder suger också.

<- köp dem inte


Kommentarer
Postat av: tessi

Sv; ååh tack sötnos :)

kram kram

2009-02-05 @ 11:52:55
URL: http://dollydear.blogg.se/
Postat av: FEBB

haha:) , jo jag med!

2009-02-05 @ 17:51:14
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0