Ashtanga Yoga

Dagen började med att bli väckt av plogbilen vid sju tiden(vi hade sovmorgon till kvart över nie), sen kanske en halvtimme senade börjar min bror skrika och en massa. Så  hela morgonen blev fel. Natalie och jag åkte på tio bussen och där träffade vi Alice som var påväg till BLÅ för att hämta ut en klänning till galan Rockbjörnen i morgon, AVENSJUK!

Skoldagen var annars okej , kort med två lektioner bara. Slutade tjugo i två.

Sedan bar det hem med bussen och Natta följde med mig hem.  Vi gick på våran första yoga idag, så jävla jobbigt men endå så skönt, det kommer vi forsätta på.

Sen nu på kvällen kom Alice för att låna två st nitarmband av mig som hon skulle ha på galan i morgon :) 

Nu behöver jag köpa en ny fondation, rouge,fondation-borste, fukthetskräm & sminkborttagning
Och kläder har jag ingenting just nu! blir att köpa nytt snart ! :)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll och kram på er sötnosar:)





Kommentarer
Postat av: Filip

AVUNDSJUK! NIO!

2009-01-22 @ 13:22:46
Postat av: Ecce

Va fin du är bruden :) Vettu vad jag tycker eftersom våra karlar är så bra kompisar så borde vi göra nå skoj alla fyra, vad tycks? ;)

2009-01-23 @ 12:28:46
URL: http://eccee.blogg.se/
Postat av: Alice

apsnygg bild! tack för lånet btw :) kommer illbaka med dem någon kväll i veckan när jag är hemma. hiihi.

2009-01-25 @ 01:42:55
URL: http://alicesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0