God kväll hetnosar :)

Min dag har varit hemskt seg måste jag säga. Som sagt red vi ut på våra tokhästar en stund, åkte hem och har legat i soffan HELA dagen och käka chips, choklad och läsk, känner mig så onyttig , skönt med dansen i morgon i allafall:D  Sen kom iallafall Natta hit och vi plugga och kollade film.

Natalie vilken underbar människa, vad skulle jag göra utan dej ? <3 Bästisar i 11 år :)




<- Kusin var och sjöng i Valbo idag:)





Uppda..:
Just nu sitter jag med min lillebror och kollar på King Kong, den är rätt seg men ändå bra. Jag har ont i magen från allt jävla onyttigt jag har ätit ikväll :/  Men ny vecka med nya nyttiga tag. Mitt tränings scema:
Dans sön. , dans mån. , yoga ons. + skolans idrotts lektioner som är tis och fre. inte för att de ger någonting , bara skit bollsporter ju , HATAR HATAR HATAR . Varför kan man inte få ha redskapsgymnastik? dans( å menar jag inte ringdans)? styrketräning? Step up? YOGA?  Hallå kan inte lärarna variera sig istället för att vara så jävla orginella med tråkiga bollsporter och sånt !  Fotboll är det värsta jag vet , så jävla överskattat.. Visst , jag accepterar de som gillar fotboll , de gör jag , alla kan ju inte tycka lika :) Det fanns ju en gång i tiden jag också var en fotbollsnörd  ;)

Joel skulle komma till mig när han kommer hem från krogen , få se hur det går då , sist han var på krogen och skulle sova hos mig så hoppa han av tre busshållsplatser för tidigt och då är inte tre busshållsplatser 100meter som i storstaden utan kanske 2.5 km , så stackarn sprang packad med bara en skjorta i kalla natten ;) Så mammsen och jag hämta upp han på halva vägen. Vi får se hur det bli i natt ;P Min älskling <3


Kommentarer
Postat av: Ecce

Fan va skoj :D Får ta o boka in de framöver då o höras eller ja karlarna som har varanns nr ;)

2009-01-24 @ 23:00:59
URL: http://eccee.blogg.se/
Postat av: Natta

Naw, gofia:) Älskar dig oerhört, alltid du och jag <3

2009-01-25 @ 00:13:13
URL: http://filmkvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0