God kväll snyggisar :)

Vilken tuff dag säger jag bara, 5 st lektioner dagen hållde på till fyra och börja halv nie.. Den var jobbigt, men nu är den över och jag har sov morgon i morgon!

Som ni vet dansar jag ragga/hiphop på Uddans och nu ska jag börja på en till dans som kallas Girlisous, mycket höfter, rumpa och attityd , låter skit roligt tycker jag. Dansen är inspirerad av Pussycatdolls. Något jag se fram emot! Har så mycket förväntningar nu! Ingrid,Natta,Jenka, Charlotte och jag :) blir skit nice!

Just nu sitter jag och väntar på att Natta ska komma till mig, vi ska ha myskväll, kolla någon bra film och kanske något gott att äta.
Vi ska ju sova ut imorn! :)

Ha en forsatt jätte trevlig och bra kväll :)
xoxo Olivia


Kommentarer
Postat av: amanda

åh, tack så mycket snälla du :)

2009-01-20 @ 23:39:41
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0