God morgon sötisar!

Vaknade kvart över sex av väckarklockan och låg och snoza till kvar i sju, det var tänkt att jag skulle snoza till halv så jag skulle ha tid på mig att duscha , men icke sa nicke, det tyckte inte jag i morse när jag vakna! Så tio i sju ställde jag mig i duschen och min buss går halv åtta.. Det blev en riktig stress morgon, sen tänkte jag fråga Natta om de skulle åka bil men inte svara den jäntan i telefon heller, ringde säkert 5 gånger. Så då åkte jag till bussen istället och sätter mig, och när jag har åkt fem minuter ringer Natta och fråga om jag vill åka med henne! Suck.
Vi börjar ju kvart över nie så man är liksom tvungen att sitta i en timme och vänta i skolan.

Jag har en låång dag framför mig...

uppdaterar mig senare med något intresantare att läsa om !


Kommentarer
Postat av: Marina

amen tack så mycket! :)

ååh vad jobbit med stressiga dagar!

2009-01-19 @ 22:04:34
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0