Tänk posetivt, så kommer det till dig!

På tal om allt det här med pengar så tänkte jag ge ett tips till er,  min mamma har alltid tänkt att hon kommer få mycket pengar någon gång, har alltid varit posetiv och liksom aldrig tappat hoppet på en vinst. Så till sist kom vinsten ju !  Jag själv är negativ med sådant och känner att allt med triss, bingolotto är hopplöst, men har faktiskt ändrat mig inställning till det, nästa söndag är det min tur att få lite pengar på bingolotto ;) Lovar er!  Försök ni också och lycka till ;)

Gud vilken dag i skolan idag, fyra aplång lektioner, slutade kvart i fyra så tog den bussen hem till Hedesunda. Men i morgon är det värre kan jag säga, fem låånga lektioner och slutar tio i fyra, och lär då ta tjugo över fyra bussen hem:/ segt att vänta.. Men men bussarna till Hedesunda går ju inte så ofta..

Nattis har fått en allergichock i fejjan och vems fel är inte det då? JO min och Jenkas, vi köpte ju ansiktsmasker från hm till Natta på henne födelsedag och såklart att det skulle ge henne en allergichock. Kan tänka mig att hon är svullen och har utslag ! Stackarn, känner mig skyldig ! Förlåt Nattis!!

Måste få tag i ett par slitna jeans med hög midja !!! Någon som ahr något tips var jag kan hitta sådana ??? 
Längar till alla vårkollektioner kommer ut i affärerna.. I sommar blir det slitna jeans shorts med hög midja och ett maglinne/t-shirt  LÄNGTAR TILL SOMMARN!! GE MIG



Kommentarer
Postat av: lalan

vilken fin design du har, och hoppas din kompis blir bättre :)

2009-01-12 @ 18:53:55
URL: http://laaalan.blogg.se/
Postat av: lalan

vilken fin design du har, och hoppas din kompis blir bättre :)

2009-01-12 @ 18:53:59
URL: http://laaalan.blogg.se/
Postat av: jenka

jaa olivia, vi måste börja tänka positivt ! ;)

2009-01-12 @ 19:14:00
Postat av: Jenni

Ge mig ditt hår!!! :)

2009-01-13 @ 17:26:06
URL: http://jennimaatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0